پادیوم بلاگ
راهکار تنخواه‌گردان برای هتل و مراکز تفریحی

راهکار تنخواه‌گردان برای هتل و مراکز اقامتی

رضا دهقان
کسب و کار ، مقالات

صنعت گردشگری از جمله صنایعی است که تحولات در آن سریع اتفاق می‌افتد. اجزای مختلف این صنعت و به طور ویژه هتل‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی روزانه عملیات‌های مختلفی را انجام می‌دهند که برای ایجاد و حفظ یک تجربه کاربری مطلوب ضروری هستند. هتل‌ها و مراکز اقامتی با چالش‌های خاص و منحصر به فردی در زمینه هزینه و مخارج تنخواه مواجه‌اند. هزینه‌های ضروری برای تعمیرات اتاق، خرید اقلام برای آشپزخانه و مدیریت هزینه‌های نظافت بخشی از هزینه‌های تنخواه هستند که به طور روزانه باید مدیریت شوند. بنابراین راهکار تنخواه‌گردان برای هتل و مراکز اقامتی یک ضرورت به شمار می‌رود.

راهکار تنخواه‌گردان پادیوم برای سادگی و تسهیل این فرایندها طراحی شده و برای کسب‌و‌کارها امکان مشاهده آنی هزینه‌های تنخواه را فراهم می‌کند. در این پست چالش‌های اصلی هتل‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی برای مدیریت هزینه‌های تنخواه را بررسی کرده و با ویژگی‌های راهکار تنخواه‌گردان پادیوو برای حل این چالش‌ها آشنا می‌شویم.

چالش‌های اصلی در مدیریت هزینه‌‌های تنخواه هتل و مراکز اقامتی

صنعت گردشگری یک صنعت پویا و همواره در حال تغییر است. با این حال چالش‌های تنخواه‌داری در این صنعت تا حدود زیادی بدون تغییر مانده و همواره فعالان این صنعت را درگیر می‌کند. برخی از این چالش‌ها عبارت‌اند از:

  • نیازهای گوناگون بخش‌های مختلف: هتل‌ها و مراکز اقامتی اغلب بخش‌های مختلفی مانند پذیرش، نظافت، تعمیرات، رستوران، کافه تریا و… داشته که هر کدام نیازها و هزینه‌های مختلفی دارند. رهگیری هزینه‌های تنخواه هر کدام از این بخش‌‌ها به ویژه در هتل‌های بزرگ می‌تواند به سرعت تبدیل به چالش اساسی شود.
  • امکان خطا در فرایندهای دستی: روش‌های سنتی برای رهگیری هزینه‌های تنخواه و استفاده از شیت‌ها برای پیگیری مخارج امکان بروز خطا را بالا برده و می‌تواند هزینه‌های مختلفی را به کسب‌و‌کار تحمیل کند.
  • نبود امکان نظارت بر هزینه‌ها: هزینه‌های تنخواهی که گاه به طور هم‌زمان در بخش‌های مختلف انجام می‌شوند و روش سنتی تنخواه امکان نظارت آنی بر هزینه‌ها را دشوار می‌کند. 
  • سازگاری با قوانین مالیاتی: هتل‌ها و مراکز اقامتی باید در چارچوب‌های تعریف‌شده مالی و مالیاتی توسط قوانین ناظر بر صنعت گردشگری فعالیت کرده و سوابق مالی خود را نگهداری کنند. بدون یک راهکار استاندارد و ثبت دقیق هزینه‌های تنخواه، امکان تحمیل هزینه‌ها و جریمه‌های ناگزیر بر کسب‌و‌کارها وجود دارد.

راهکار تنخواه‌گردان پادیوم برای هتل‌ها و مراکز اقامتی

ویژگی‌های راهکار تنخواه‌گردان پادیوم با در نظر داشتن این چالش‌ها طراحی شده و پاسخگوی نیازهای کسب‌و کارهای فعال در حوزه گردشگری و به ویژه هتل‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی است. برخی از ویژگی‌های این راهکار را در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • نظارت جامع بر هزینه‌ها: به راحتی و از طریق یک داشبورد بر تمام هزینه‌های تنخواه، زمان و تاریخ، اقلام خریداری شده و فروشگاه مبدأ دسترسی دارید. هزینه‌های انجام برای هر تنخواه به صورت جداگانه قابل مشاهده است و می‌توانید به دقت هزینه‌های تنخواه‌دار را بررسی کنید.
  • اتوماسیون فرایند تنخواه‌داری: با این راهکار می‌توانید فرایندهای تنخواه‌داری سنتی مانند ثبت هزینه‌ها و بررسی فاکتورها و رسیدهای خرید را با فرایندهای خودکار جایگزین کنید. تمام هزینه‌ها از کارت‌های تنخواه به صورت خودکار ثبت شده و می‌توانید در پایان دوره تعیین‌شده هزینه‌ها را به تفکیکی و کلی مشاهده کنید.
  • امکان گزارش‌گیری آنی: با استفاده از راهکار پادیوم می‌توانید در پایان هر دوره گزارش‌ هزینه‌های تفکیکی و تجمیعی را دریافت کنید را با فرمت‌های مختلف دریافت کرده و در اسناد مالی خود استفاده کنید.
  • سازگاری با قوانین مالیاتی: در راهکار تنخواه‌گردان پادیوم به ازای هر تنخواه‌دار یک کارت بانکی صادر می‌شود که همه به یک حساب متصل هستند. به این ترتیب هزینه‌های انجام‌شده توسط هر تنخواه‌دار به صورت جداگانه ثبت شده اما هزینه‌ها از یک حساب انجام می‌شوند. این ویژگی امکان بررسی مالی حساب تنخواه را ساده کرده و از بروز اشتباه در محاسبات مالیاتی جلوگیری می‌کند.

مزایای راهکار تنخواه‌گردان برای هتل و مراکز اقامتی

راهکار تنخواه‌گردان پادیوم با ساده‌سازی و اتوماسیون فرایندهای تنخواه‌داری، به هتل‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی کمک می‌کند تجربه کاربری بهتری را برای مهمانان خود فراهم کنند.  یک هتل ۵ ستاره می‌تواند به جای صرف انرژی و زمان برای تعیین بودجه تنخواه، انتقال وجه، بررسی هزینه‌ها، تایید فاکتورها، رسیدگی به بررسی گزارش‌ها، با اتوماسیون فرایندها بار بزرگی از روی دوش کسب‌و‌کار بردارد و این زمان و انرژی را صرف بهبود و توسعه خدمات کند. در راهکار تنخواه‌گردن پادیوم می‌توان برای هر تنخواه‌دار یک سقف هزینه در دوره‌های مشخص تعیین کرد و هر بار در زمان و تاریخی معین به صورت خودکار مبلغ تنخواه را به کارت هر تنخواه‌دار واریز کرد.

همچنین برای تفکیک ساده‌تر کارت‌ها می‌توانید برای هر بخش کارت با طرح و رنگ مختلف صادر کنید تا بتوانید آن‌ها را در نگاه اول از هم تشخیص دهید. از سوی دیگر راهکار پادیوم با کاهش چشمگیر خطاهای انسانی در بررسی هزینه‌های تنخواه، از بروز مشکل و تحمیل هزینه‌های اضافی بر کسب‌وکار جلوگیری کرده و باعث افزایش درآمد و سود کسب‌وکار می‌شود.

مدیریت هزینه‌های تنخواه ساده‌تر از همیشه

راهکار تنخواه‌گردان پادیوم با در نظر داشتن چالش‌های کسب‌و‌کارها و تمرکز بر حل این چالش‌ها طراحی شده است. راهکار پادیوم فرایندهای تنخواه‌داری را تسهیل کرده و با ایجاد زمینه شفافیت مالی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند به طور کامل بر هزینه‌های تنخواه نظارت داشته باشند. برای دریافت این راهکار یا نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان پادیوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند: